maandag 10 augustus 2015

What's on my bookshelf?

Hoooi,

Vandaag doe ik de 'What's on my bookshelf tag'. Ja jongens, ik weet het, alweer een tag. Deze tag houdt simpel gezegd in dat ik jullie vertel wat voor boeken er op mijn boekenplank staan. En dat zijn er eerlijk gezegd niet eens heel veel, ook al ben ik echt verslaafd aan lezen. Want, tsja, ik ben een echte Nederlander, veel boeken zijn me toch echt te duur. Dus de biebpas en de e-reader worden volop gebruikt.
 
Nou jongens, dit is 'm dan. Zoals ik al zei, hij puilt niet uit van de boeken, maar de boeken zijn echt geweldig. En of course, John Green ontbreekt niet. Ik heb eigenlijk wel meer boeken dan dit, maar dat zijn allemaal boeken die ik vroeger las, zoals 'Hoe overleef ik', en die staan inmiddels niet meer in mijn boekenkast.
 
Klikken voor opties
 
Dit zijn alle boeken die ik eigenlijk al vrij lang geleden heb gekocht, toen ik 11 was ofzo. Het zijn leuke boeken, maar volgens mij vond ik ze toen leuker dan dat ik ze nu nog vindt. Maar Stormgevaar van Elizabeth George is wel echt een heel leuk boek.
 
Klikken voor opties
 
Bijna mijn hele boekencollectie bestaat uit series van boeken. Dit was de eerste serie die ik kocht. Hij mag dan wel niet helemaal compleet zijn maar ik heb het eerste deel wel gewoon gelezen. Voor het geval je dit nog niet doorhad, dit zijn de vervolgen op de Hongerspelen. Geweldige boeken, maar eigenlijk vind ik de films nog veel leuker.
 
Klikken voor opties
 
 
De tweede serie vind ik zelf de allerleukste. Ook deze is niet compleet maar het laatste deel gaat er zeker nog komen want ik hou van de eerste twee delen.
 
Klikken voor opties
 
 

John Green is absolutely de beste schrijver in de wereld. Echt waar. Als je nog nooit een boek van hem hebt gelezen, shame on you. Ik heb drie van zijn vijf boeken, en de andere twee heb ik ook gelezen. The fault in our stars is natuurlijk geweldig - ook de film - maar eerlijk gezegd vind ik Paper Towns nog veel leuker.
 
Klikken voor opties
 
 
Dit zijn de vervolgen op de Maze Runner en ook echt geweldig. Eigenlijk zijn de boeken van mijn broertje, maar ik vond dat ik ze voor deze blogpost wel even mocht claimen.
 
 
Klikken voor opties
 
 
Het laatste boek is mijn favoriete boek. Het is tevens ook mijn laatste aankoop. Dit boek zou iedereen moeten lezen. Het is echt het beste boek ever en zelfs John Green heeft gezegd dat ie fantastisch is. Een echte must-read dus.
 
 
Juul

Geen opmerkingen:

Een reactie posten