zondag 9 augustus 2015

Vakantie hoogtepunten

Hee guys,

Na vier weken afwezig te zijn geweest op mijn blog ben ik nu weer helemaal terug na een geweldige vakantie. En hoe kan ik nu terugkomen van vakantie zonder jullie te vertellen over mijn 'avonturen'? Ik ben twee keer twee weken weg geweest - naar Duitsland en naar Petten - en deze blogpost is volledig gewijd aan de hoogtepunten van de vakantie.

Winkelen in Bremen (nog leuker door de aanwezigheid van een Primark) - dagje naar het Heide Park met twee vrijkaartjes (met dank aan Bifi) - een dagje naar Amsterdam succesvol afsluiten met een Lemon Vanilla van de Starbucks - heeeeel veel kleren kopen - terug komen met twee paar nieuwe schoenen - klimmen in en klimpark in Alkmaar - Nerds en watermeloen kauwgom kopen bij de Jamin - mooi weer op mijn verjaardag (ja jongens, deze meid is niet langer 13) - een Agnes (Despicable Me) shirt vinde bij de Primark - lekker vaak zwemmen in de zee - nachos met gesmolten kaas en uitjes eten in een strandtent.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten