maandag 22 juni 2015

Common white girl tag

Hoooi,

Vandaag weer eens een tag voor jullie, over typische dingen die meisjes doen, zoals extreem veel Starbucks kijken en extreem veel series kijken op Netflix. En ik ben echt geen 'common white girl' hoor, want zo hipster ben ik nou ook weer niet.
Favoriete Starbucks drankje?
Definitely de Caramel Frappucino. De combinatie van ijskoffie, slagroom en caramel is echt helemaal awesome (awesome is mijn nieuwe stopwoordje trouwens). Maar ook de kerstspecial Almond Hot chocolate en de Refresha Cool Lime zijn geweldig. *Oké, ik ben officieel Starbucks verslaafd verklaard.*


Hoelang duurt het voordat je 's ochtends klaar bent?
Eerlijk gezegd niet eens zo heel lang. Ik bedoel, aankleden, mascara en foundation erop en dan ontbijten en tandenpoetsen. Het duurt alleen wat langer als ik een van mijn schoolboeken niet kan vinden. En... dit komt best wel vaak voor.

Hoeveel selfies maak je op een dag?
Dat verschilt heel erg. Soms 1, soms 10. Maar meestal 1 of 2 per dag. Erg selfie-verslaafd ben ik niet dus.

Hoeveel Instagram followers en foto's heb je?
422 volgers en 49 berichten. Valt wel mee dus.

Draag je kledingstukken wel eens vaker dan één keer?
Ja, of course. Zoveel kleren heb ik nou ook weer niet hoor! In mijn mooiste dromen kan ik misschien elke dag wat anders aan, maar in het echt helaas niet. 


Instagram, Twitter of Tumblr?
Sowieso Instagram. Ooit was ik helemaal verslaafd aan Twitter, nu niet meer. Ik lees wel eens tweets van andere mensen, maar eigenlijk tweet ik zelf nooit meer iets. En eerlijk gezegd zit ik niet op Tumblr. So, I don't know if that's nice.

Zeg je wel eens LOL of OMG hardop?
Nou, ja. Lol niet, want dat klinkt zeg maar... tsja... best wel lelijk. Wel zeg ik oh my god, maar aan oo emm gie ga ik niet eens beginnen, verschrikkelijk.

Wat doe je het grootste deel van je tijd?
YouTube videos kijken. En bloggen ofcourse, ook al doe ik dat de laatste tijd iets minder (*sorry*).

Wat zijn je favoriete YouTubers?
Jiami van Lifesplash (ze heeft tevens ook een blog, ga even kijken alsjeblieft), Diana van Disfordazzle, Vera Camilla en Teske (van Teske de Schepper, teske en teskuh.nl).

Hoe vaak doe je je nagels?
Eerlijk? Bijna nooit.

Ben je een shopaholic?
Yeah, heel erg. Eerlijk gezegd ben ik niet zo goed in sparen en geef ik mijn geld uit aan de meest onzinnige dingen, oeps. Maar ik koop ook best wel vaak nuttige dingen hoor!

Hoe vaak heb je Mean Girls gezien?
Oké, jullie gaan me hierom haten, maaaar.... 0 keer. Ik wil hem heel graag een keer zien hoor, maar het is er gewoon nog nooit van gekomen.

Heb je veel kleren?
Ik heb echt genoeg kleren hoor, maar extreem veel kleren heb ik niet.

Maak je een foto van je eten voordat je het opeet?
Nee, lang niet altijd. Sommige dingen, zoals watermeloen zijn misschien wel fotogeniek, maar ik fotografeer echt mijn bord met stampot niet. 


Draag je elke dag make-up?
Nee, echt niet. Naar school heb ik wel altijd mascara op, maar vaak meer niet. In het weekend draag ik nooit make-up.

Hoe stijl je meestal je haar?
De tangle teezer erdoor en mijn favoriete haar olie erin. Et voila!


Julia







Geen opmerkingen:

Een reactie posten