maandag 15 juni 2015

What's on my phone?

Hee hoi,

Vandaag doe ik de what's on my Phone (nou ja, in dit geval my iPad) tag. Ik weet eigenlijk niet eens of het wel echt een tag is maar het gaat er in ieder geval om dat ik jullie vertel wat voor apps en andere shizzle (mijn nieuwe stopwoord trouwens) er op mijn iPad staat.
Al mijn apps heb ik verdeeld in mapjes. Dit vind ik net iets overzichtelijker dan als alle apps gewoon door elkaar staan. Eerder had ik de mapjes ingedeeld op kleur (credits voor het idee naar Mirthe) maar inmiddels staan dezelfde soorten apps gewoon bij elkaar.

Het eerste mapje is Muziek en Film. Hierin heb ik alles wat te maken heeft met Muziek en Film (of course Julia, waarom is het nodig dat je dit vertelt?). In dit mapje staan:
- Youtube: eerlijk gezegd kan ik hier echt niet zonder. Veel bloggers (ik niet hoor) vloggen ook naast het bloggen. Ik vind het echt geweldig leuk om al die filmpjes te kijken, al kan ik zelf ook wel bedenken dat ik misschien toch net een beetje te veel tijd besteedt aan Youtube filmpjes kijken.
- iTube: spreekt volgens mij voor zich. Deze app is gewoon verschrikkelijk handig voor muziek. En aangezien ik nou niet bepaald sta te popelen om extreem veel geld uit te geven aan muziek in de iTunes store is iTube net zo makkelijk, toch?
- Spotify: Spotify is GEWELDIG! Ik vind Spotify nog handiger dan iTube en aangezien we bij ons pakket van de KPN toch een account kregen kan ik het maar net zo goed optimaal gebruiken. Beetje jammer alleen dat Spotify over het algemeen niet werkt zonder internet.


Het derde mapje is Shopping (umm, vrij vanzelfsprekend). Dit mapje spreekt voor zich denk ik. Hierin zitten de apps van de leukste winkels in (nou ja, volgens mij dan). Bij mij zijn dit H&M, Pull&Bear, Bershka en Asos. 

Het volgende mapje is School (tsja, die moet er ook zijn, want mijn iPad heb ik tenslotte voor school). Hierin zit, ja logisch, school apps. iBooks, een rekenmachine, SOMtoday (hierop staan mijn rooster, mijn huiswerk en mijn cijfers), een of andere app voor opdrachten en Evernote.

Het vijfde mapje (ja, I know, het zijn er best veel) is Foto's, met InstaSize (want niet alle foto's passen tenslotte op Instagram) en Aviary (voor het bewerken van foto's).


Het laatste mapje, Lifestyle, is sowieso mijn favoriet. De naam is misschien een beetje afgezaagd, maar de apps zijn echt heel leuk. In dit mapje zitten de volgende apps:
- Ofcourse zitten Blogger en Bloglovin' in dit mapje. En o ja, mijn blog staat nu ook op Bloglovin' dus als je nou gewoon even een account aanmaakt en me volgt dan krijg je een melding binnen als ik een nieuwe blogpost online heb gezet.
- Ook We heart it en Pinterest zitten bij Lifestyle. Veel mensen gebruiken deze apps voor inspiratie. Ik niet. Ik zoek leuke plaatjes :')
- De laatste app is Timehop, en dit is echt een heel leuke app, want met deze app kun je zien wat je 1 of 2 jaar of 3 jaar geleden getweet hebt.


Dit was mijn 'What's on my phone?' tag. Hope you enjoyed!

Juuul






Geen opmerkingen:

Een reactie posten