zondag 26 april 2015

Examenstunten, vuur op je handen en danslessen

Hee,

Vrijdag was leuk. Leuker dan een normale vrijdag. Veel leuker. Normaal zit ik tot 2 uur op school, en vertaal ik Grieks teksten bij Grieks en zoek ik x-en bij wiskunde. Nu was ik kwart voor 12 thuis en voerde ik echt helemaal niets uit. Hartelijk dank zesde klassers!
De eerste twee lesuren (normaal gesproken Natuurkunde en Wiskunde) waren voor het eerst echt leuk. Nu gaat lesgeven ook wel een beetje lastig als er af en toe even heel random een superheld een rondje door de klas rent (het thema van de examenstunt was superhelden) maar we voerden niets nuttigs uit. Bij Natuurkunde keken we the best of Proefkonijnen en gebeurde er dit:


Juist ja, je ziet het goed. Ik had vuur op mijn handen. Hoe dit kan? Tsja, weet ik eigenlijk niet precies (volgens mij zeepsop gemengd met een of ander gas). Ik weet alleen dat ik schuim op mijn handen kreeg en de docent dit vervolgens in brand stak. En het was best wel cool.

Het tweede uur (Wiskunde) deden we spelletjes die je normaal gesproken op de basischool, en niet in de derde klas, doet. We speelden krantenmep met mijn wiskundeschrift, deden het moordspel en we speelden een of ander vaag spel met achternamen. Maar ja, het was in ieder geval een stuk beter dan de normale wiskundelessen.

Het derde uur was het echte examenstunt programma, dat battles tussen de leraren inhield. En geloof me, het is best grappig om leraren tegen elkaar Just Dance te zien spelen en het is best leuk om twee docenten een eet wedstrijd te zien houden. 

Na de examenstunt was ik vrij en at ik pizzabroodjes en dronk ik milkshakes met de allerliefste moeder. O ja, en citroencornetto's.

Om vier uur stapte ik weer in de trein richting Leeuwarden met de liefste dansvriendinnetjes. Ik danste drie uurtjes bij de opleiding, en reed weer terug naar huis. En tsja, een Mc Flurry pastte er ook nog wel bij. Dus die haalden we.

Kortom, een leuke vrijdag dus.





Geen opmerkingen:

Een reactie posten