woensdag 22 april 2015

Rokjes, jurkjes en vintage bordjes

De afgelopen tijd was ik (tsja, moeilijk te verwoorden) een beetje koopziek denk ik. Niet dat dat heel erg is, want ik heb er leuke spullen aan over gehouden, 't is alleen een beetje jammer dat geld zo snel opraakt. Ik kocht een rokje, een jurkje, een shortje en een aantal van een van de zes blijmakertjes: vintage bordjes. Dus, hieronder een aantal foto's van mijn aankopen (voor een aantal van de foto's gaan de credits naar de H&M en the Sting trouwens).


Als eerste kocht ik in Apeldoorn, bij the Sting, dit bordeaux rokje en hij zit echt geweldig lekker. Het enige nadeel: echt goedkoop was hij niet.


Bij de H&M in mijn eigen woonplaats (H&M is trouwens de leukste winkel hier) kocht ik dit legergroene shortje voor (yesss) 10 euro. Ik heb deze eigenlijk nog niet aangehad, maar ja, de temperatuur is naar mijn mening nog net niet hoog genoeg.


Mijn favoriet is dit jurkje (ook van de H&M) dat ik scoorde voor 13 euro. Ik heb hem trouwens niet in deze kleur maar in het donkergrijs met een acid washed printje.

 

Dit zijn de drie o zo leuke vintage bordjes van de Kwantum die ik nog geweldiger vond vanwege de prijs van 4 euro per stuk. En die van het wassen past toch ook best wel goed bij mij ;)


Last but not least scoorde ik ook nog deze magneetjes bij de Kwantum. Voor de mensen die dit graag nog even willen weten: €1.99 per stuk.





Geen opmerkingen:

Een reactie posten