maandag 27 april 2015

List of happiness

Hee,

Er zijn zoveel kleine dingen die mij in een keer helemaal blij kunnen maken. En toch sta ik daar eigenlijk helemaal nooit bewust bij stil. Best wel raar toch? Daarom hier dus vandaag even een beetje aandacht voor die geweldig leuke momentjes waar ik zo immens blij van kan worden. En o ja, over 12 uur en 7 minuten zit ik in de bus richting Parijs!!

-Als die ene dubbele pirouette bij dansen eindelijk een keer toevallig helemaal perfect lukt. En dan het liefst inclusief perfecte landing, hoewel een perfecte pirouette ook al extreem blijmakend kan zijn.

- IJskoffie's, muntthee, chocoladetaartjes en saucijzenbroodjes halen bij de Hema met de allerliefste vriendinnen, om onszelf daarna nog verder vol te proppen met softijsjes.

- Filmpjes kijken op de bank met de liefste moeder van de wereld en een mega bak popcorn en een XXL zak paprika chips.

- Afleveringen van Glee, Gossip Girl en Pretty Little Liars kijken in de schoolpauzes.

- Zo vroeg of laat op staan als ik zelf wil op de vrije zondagen om vervolgens de rest van de dag ook vrolijk in mijn pyjama rond te lopen.

- Een telefoon of iPad die honderd procent opgeladen is ;)

Dit was de ode aan de geweldige geluksmomentjes van mijn simpele leventje.

Juliaaa

Geen opmerkingen:

Een reactie posten