donderdag 23 april 2015

Parijs, here I come!

Naar de Champs-Élysées, naar de Notre Dame en naar de Seine. En daarna samen op la Tour Eiffel.

Iedereen (althans bijna iedereen denk ik) kent dé nieuwe Nederlandse hit wel. Parijs van Kenny B. En bij het denken aan Parijs word ik al helemaal vrolijk, want over 5 dagen, 9 uur en 36 minuten (terwijl ik dit schrijf dan) ben ik er zelf. 
Dinsdag om 8 uur (naar mijn mening iets te vroeg, maar ik heb het er voor over) gaat de bus weg vanaf school. Met z'n 65'en - inclusief chauffeur - in een bus gepropt negen uur rijden naar een van de mooiste steden van de wereld. Met 4 tussenstops en hoogstwaarschijnlijk extreem veel braakgevallen door de vele kilo's snoep zullen we dan toch echt aan moeten komen in Parijs.

Ik denk dat er niemand van school is die zoveel zin heeft in het reisje als ik. En dat meen ik. Natuurlijk, iedereen heeft er zin in. Maar ik - ik ben nog nooit naar een grotere en bekendere stad geweest dan Parijs - heb er zo extreem veel zin in dat ik wou dat het niet nog 5 dagen, 9 uur en inmiddels 33 minuten duurde.

En even om je jaloers te maken (sorry, het spijt me, zoveel zin heb ik er in) : over 7 dagen ben ik nu in Disneyland Paris. Hoogstwaarschijnlijk met netgekochte Minnie Mouse oren op mijn hoofd.

Juuul

Geen opmerkingen:

Een reactie posten