dinsdag 17 maart 2015

Die leuke, schattige moestuintjes

Hee,

Iedereen weet waarschijnlijk wel waar ik het over heb als ik praat over die leuke, kleine, schattige moestuintjes. Je weet wel, die van de Albert Heijn. Ik vind ze geweldig.



Ik als AH moestuintjes-verslaafde was dan ook immens blij toen mijn eerste moestuintje, rucola (waar ik er inmiddels drie van heb) eindelijk zichtbaar werd. En, tot mijn grote vreugde, kan ik mijn andere rucola moestuintje en mijn andijvie ook al zien groeien! Nu is het nog wachten op de spinazie, de derde rucola, de krulpeterselie en de prei. En eerlijk gezegd vind ik dat ik nu toch wel lang genoeg gewacht heb op het ontkiemen van de peterselie.


Waar ik nog blijer van wordt (wat bijna niet kan aangezien ik de moestuintjes echt heel leuk vind) is van vriendinnen die moestuintjes voor je deur zetten met een leuk briefje (alle credits naar Mirthe en Ayla). Als ze weten dat je moestuintjes geweldig vind, ze toevallig toch horen dat de vrouw voor ze in de supermarkt moestuintjes krijgt maar ze niet hoeft en ze dan ook vragen of ze de moestuintjes mogen hebben voor hun o zo verslaafde vriendin vind ik super lief. 

O ja, voordat ik het vergeet: als iemand toevallig de cherrytomaat, de lente-ui, de paprika, de wortel of de aardbei heeft en ze niet hoeft: ik ken nog wel iemand die je er heel erg blij mee zou maken (uhumm, hint hint ;).

Juuul

Geen opmerkingen:

Een reactie posten