zondag 1 maart 2015

Een van de allerleukste weekenden

Hee,

Dit was echt serieus waar een van de allerleukste weekenden uit mijn hele leven. En dat meen ik. Benieuwd naar wat ik eigenlijk gedaan heb? Lees dan vooral dit kleine verslagje van mijn weekend verder.

Vrijdag
Vrijdag ochtend en avond deed ik zoals bijna altijd in de vakantie bijna niets. Oftewel, ik zette de vakantie-modus aan. Vrijdagavond werd ik toch iets actiever. Om half 6 had ik afgesproken met mijn vriendinnen bij de pizzeria in het centrum. En het was kei gezellig.

 

Ik had eigenlijk de 'saaiste' pasta genomen, gewoon met rode saus. Maar het was echt de lekkerste pasta die er bestaat. En het toetje was nog beter: een halve meloen gevuld met meloen (wow, verassend), slagroom en vanille-ijs. Stiekem werd ik een beetje verliefd op dat eten.

Zaterdag
Zaterdag ochtend was het 6.30 toen mijn wekker ging. Als het aan mij lag iets te vroeg, maar ik had het er wel voor over. Ik en mijn moeder reden naar mijn beste vriendin en haar moeder en we gingen snel door naar Scheveningen. Want eindelijk was het zover: Billy Elliot.

 Als je naar Billy Elliot gaat, kun je natuurlijk niet naar huis gaan zonder een foto met de Billy-letters, die half Nederland inmiddels voorbij heeft zien komen op Social media. Dit was dus ook het eerste wat we deden in Scheveningen. Erg belangrijk.

Daarna liepen we door het beroemdste hotel van Nederland, het Kurhaus, naar de boulevard, waar we een beker warme chocolademelk met slagroom naar binnen goten. Ook gingen we natuurlijk even naar het strand, en ik met mijn liefde voor het strand en de zee heb daar natuurlijk erg van genoten.

En na een broodje bij een of andere lunchroom was het dan eindelijk zover. De musical. Onbeschrijfelijk. Prachtig. Geweldig. Dat is hoe ik de musical zou omschrijven. Als ik een recensie zou moeten geven zou ik er niet eens over na hoeven denken: vijf sterren. En dan hadden we ook nog eens de mazzel dat we de laatste voorstelling van een van de zes Billy's mochten bijwonen. Als het mocht zou ik hem graag nog eens zien.

Al met al was het een van de leukste weekenden in mijn leven dus. 

Juuul

P.s. Sorry voor het niet bloggen gisteren, maar ik was dus in Scheveningen.


Geen opmerkingen:

Een reactie posten