maandag 2 maart 2015

Get to know me better

Hee,

Vandaag heb ik voor jullie de 'get to know me better tag'. Yes, I know, alweer een tag. Maar alle tags zijn toch wel de leukste dingen om te schrijven vind ik. Deze tag heeft een overdosis heel random vragen, maar dat vind ik wel leuk.


Geboortejaar: 2001. Al moet ik zeggen dat ik liever geboren was in 2000, want dan zou ik 3 zijn in 2003, 4 in 2004 enzovoort. Heel random, maar dat zou me wel grappig lijken.
Hoe lang ben je? Ik weet het niet precies, maar ik gok zo'n 1.59. Niet heel lang dus, maar hopelijk groei ik nog even. Een of andere schoolarts heeft eens gezegd dat ik 1.65 zou worden. Niet zo erg toch?
Waar dacht je aan toen je vanmorgen wakker werd? S**t, vandaag Spaans toets.
Waar ben je op dit moment? In mijn oud-roze kamer, in een berg kussens met mijn laptop.
Single/relatie? All the single lady's (waaronder ik ;)
Beschrijf jezelf kort, maar krachtig. Perfectionistisch, behulpzaam, bescheiden en zorgzaam.
Wat zou je op dit moment graag willen? Een leuke dansles. Maar eigenlijk heb ik stiekem toch ook wel zin in een lekkere pizza met tonijn van Domino's.
Wat is je doel van het leven? Gelukkig zijn. En dan maakt het me serieus helemaal niet uit of ik in een villa woon en een goede baan heb of dat ik in een doos slaap onder een brug (nou ja, ik moet zeggen: dat eerste klinkt toch iets aangenamer). Als ik maar gelukkig ben.
Waar ben je bang voor? Slangen, spinnen, horror-films, spookhuizen en nooit meer kunnen dansen.
Heb je je rijbewijs? Helaas niet. Dat zou echt perfect zijn, hoefde ik nooit meer met de fiets naar school. Afgezien van dat het eigenlijk maar vijf minuten hier vandaan is.
Nagellak of lipstick? Zeker weten lipstick. Nagellak vind ik ook echt geweldig, maar het heeft totaal geen zin om het op te doen want ik krab het er toch af.
Wat is je favoriete seizoen? Zomer of lente. Als ik echt moet kiezen dan toch lente. Ik word helemaal vrolijk van het zonnetje en de madeliefjes in de wei.
Wil je ooit gaan trouwen? Ik denk het wel ja.
Ben je een healthy-freak? Ik hou van gezond leven, maar als het zo ver gaat dat ik nooit meer een oreo koekje naar binnen mag werken? Nee, in zo'n geval ben ik geen healthy-freak.


Wat voor kleur/lengte haar heb je? Lang, stijl en blond haar.
Welk kleding item wil je momenteel heel graag? Ik droom al jaren van Dr Martens, maar van rokjes krijg ik nooit genoeg.
Heb je tattoos/piercings? Nope. Nou ja, oorbellen.
Draag je een bril? Nee.
Wat is jouw perfecte pizza? Een met tonijn en rode ui.
Wat is jouw favoriete eten/drinken? Ik hou verschrikkelijk veel van al het Italiaanse eten. En mijn favoriete drinken? Starbucks!
Wat is je favoriete parfum? Killer Queen van Katy Perry (de paarse).
Wat is het laatste dat je kocht? Washi tape en letterstickers van de Hema.
Wat deed je vanochtend om 8:00? Door de school sjokken met mijn veel te zware tas, op zoek naar mijn kluisje die sinds de vakantie ergens anders in de school staat.
Favoriete ijsje? Een hoorntje met citroenijs.
Ben je een hevige slaper of sta je altijd vroeg op? Ik zal eerlijk bekennen: ik heb 's ochtends altijd best veel moeite met uit mijn bed komen.
Met hoeveel kussens slaap jij? Gewoon met eentje.
Ben je een ochtend of een avond persoon? Allebei niet. Ik ben 's ochtends niet echt de aardigste, maar 's avonds kan ik ook wat chagrijnig zijn. Midden op de dag ben ik op m'n best.
Ben je geordend of rommelig? Dat hangt van de situatie af. Mijn slaapkamer ziet er in ieder geval niet echt al te netjes uit.
Wat wil je op dit moment graag zien? De lente. 


Wat verwacht je in 10 jaar bereikt te hebben? Mijn diploma Gymnasium en een beetje succes met mijn blog.
Wat mis je op dit moment? Een beetje goede muziek bij het bloggen, bijvoorbeeld van Ed Sheeran. O wacht, ik ga even muziek aan doen.
Ben je verlegen? Soms als ik iemand net ken. Maar voor de rest niet. Eerder bescheiden.
Heb je een accent? Nee, maar mijn vader wel.
Heb je zussen/broers, zo ja: hoe oud? Een broertje van 11.
Hoe ziet jouw gemiddelde dag eruit? Ik sta op, fiets na school en als ik terug kom van school maak ik huiswerk en blog ik. Over het algemeen heb ik ´s avonds na het eten dansles.

Well, I hope you know me a bit better now! ;)

Juuul







Geen opmerkingen:

Een reactie posten