zondag 22 maart 2015

6 blijmakertjes

Hee,

Vandaag deel ik 6 random dingen die mij blij maken met jullie, en wie weet wordt je er zelf ook nog een beetje blij van!

1. Muziek van Lorde


Van Royals tot Team en van 400 Lux tot Yellow Flicker Beat. Ik vind ze allemaal geweldig. Muziek is sowieso al iets waar ik echt heel blij van wordt, maar van haar stem in combinatie met haar coole kledingstijl wordt ik nog veel blijer dan van muziek in het algemeen.


2. Vintage bordjes

Je weet waarschijnlijk zo een, twee, drie niet wat ik bedoel, maar als je ze gezien hebt herken je ze waarschijnlijk wel, en ik denk dat je er net zo blij van wordt als ik.

Juist ja, deze. Snap je nu waarom ik zo blij van deze bordjes wordt? By the way, als iemand weet waar ik ze goedkoop kan krijgen laat even een reactie achter.


3. Dansen

Met mijn wekelijkse 10 uren training is het niet geheel onverwacht dat ik blij wordt van dansen. Zeg maar gerust heel blij. Vooral moderne dans heeft een hoge blijmaak-factor bij mij, maar ik vind alle stijlen heel leuk om te doen.


4. Madeliefjes


Madeliefjes: schattig, leuk en vrolijk. Oftewel, erg blij-makend dus. En het is tevens ook nog een soort 'teken' dat de winter voorbij is en het eindelijk weer een beetje lekker weer gaat worden.


5. Nieuwe schoenen kopen

Ik weet het 100% zeker. Ik ben niet de enige die het super vind om nieuwe schoenen aan mijn collectie toe te voegen. Het maakt me helemaal niets uit wat voor schoenen: sneakers, laarsjes of hakken. Ik vind ze allemaal geweldig.



6. John Green boeken

Vooral Paper Towns vind ik een echte must-read, de rest is ook echt geweldig. Mocht je nog nooit een John Green boek gelezen hebben: spring op je fiets en race even naar de bieb ;)

Hope you enjoyed de 6 blijmakertjes!

Juuul

Geen opmerkingen:

Een reactie posten