donderdag 5 maart 2015

The instagram tag

Hee,

Instagram. (Bijna) alle jongeren van tegenwoordig kennen het. Misschien is het onder de oudere generatie (niet gemeen bedoeld) iets minder bekend, maar ik vind het persoonlijk geweldig. En (wow, verrassing) hier dus de zoveelste tag, namelijk de Instagram tag. Als enthousiast Instagram gebruiker kon ik hem niet laten voor wat hij is.


Wat is je allerlaatst geplaatste foto op Instagram?


Momenteel is dat deze foto, die ik zelf maakte van een van de kaarten uit mijn 'doosje met geluk' van de Hema. En geloof me, ik word er ook helemaal gelukkig van. Maar mijn laatst geplaatste foto kan zo weer veranderen hoor, want ik post vrij veel!

Wat is de allereerste foto die je op Instagram plaatste?


Ik heb laatst toevallig heel veel foto's van mijn Instagram verwijderd, maar de oudste die er nu nog opstaat is deze, van de zomer in 2014. Ik was op vakantie bij de zee met mijn moeder, mijn broertje en een van mijn beste vriendinnen.

Wat is je allerleukste foto op Instagram waar je zelf opstaat?













Dan ga ik toch voor deze foto met mijn lieve dansmaatjes. Dit was de dansvoorstelling van 2014, waar we een dans deden gebaseerd op de film Slummdog Millionaire. Het was een fantastische dans om te dansen en we hebben dan ook erg veel lol gehad als meisjes met getoupeerde haren en lelijke verscheurde kleding aan.

Van welke Instagram foto krijg je ter plekke heimwee?

Dat is (alweer) de foto die ook bij de vorige vraag staat. Ik weet eigenlijk niet of je heimwee kan hebben naar zoiets, maar ik 'mis' de voorstelling en al het hectische maar toch geweldig leuke en gezellige gedoe.

Wat is het allerlekkerste gerecht dat je op Instagram hebt gezet?

Vrij schokkend dit, maar ik heb eigenlijk geen foto's van gerechten op Instagram. Nou ja, ik neem aan dat Starbucks, mijn verslaving dus, niet echt meetelt.

Welke foto kreeg de meeste likes?
Werkelijk waar geen idee, en ik kan het zo ook niet terugvinden. Maar het zal vast en zeker wel een of andere lelijke (volgens mij dan) selfie zijn.

Wat is de allerleukste foto die je maakte van een dier?

Uhm, tsja, die heb ik eigenlijk ook niet. Behalve dan de foto van dat schattige hondje met paardenbloemen op zijn ogen aan het begin van deze blogpost. Maar ja, die maakte ik niet zelf.

Dit was hem dan alweer, de zoveelste tag die ik post. Ik hoop dat je hem leuk vond :)

Juuul

 



Geen opmerkingen:

Een reactie posten