maandag 4 mei 2015

De hotspots van Parijs

Hee hoi,

Omdat ik nog niet genoeg gepraat heb over Parijs (me, sarcastic? no.) ga ik gewoon nog even lekker verder over die geweldige stad. En mocht je binnenkort naar Parijs gaan of in ieder geval van plan zijn die fantastische stad ooit te bezoeken lees dan vooral even verder want in dit artikel vindt je de leukste plekjes van Parijs, althans volgens mij dan. Maar ook als je het gewoon leuk vindt om de hotspots van Parijs te weten kun je verder lezen hoor!

Eiffeltoren
Waarom niet gewoon beginnen met een van de allerbekendste hotspots van Parijs? Iedereen kent 'm wel. De Eiffeltoren. Ik zal eerlijk bekennen dat ik er niet eens op geweest ben, maar ik ben er heilig van overtuigd dat het prachtig moet zijn. Maar uit eigen ervaring kan ik je vertellen dat hij vanaf de grond ook al heel erg mooi is.


Place du Tertre 
Mocht je toevallig bij de Sacre Coeur zijn, of het gewoon leuk vinden dit kleine pleintje te bezoeken neem dan even een kijkje. Op dit plein zijn veel kunstenaars aan het werk, die over het algemeen portretten schilderen.

Disney shop - Champs-Élysées
De Champs-Élysées is op zich al geweldig, maar als je net als ik extreem verslaafd bent aan films van Disney is deze winkel nog veel geweldiger. Ik had serieus waar bijna een Frozen jurk gekocht of een Olaf knuffel of Minnie Mouse oren. 


Sephora
Sephora is een beauty/make-up winkel, die tevens niet alleen maar in Parijs zit. Vooral de winkel aan de Champs-Élysées in echt heel mooi, nou ja groot vooral. Dus mocht je er ooit een zien neem dan vooral even een kijkje. Ze hebben trouwens een eigen merk, maar ook andere merken zoals Mac.

Disneyland Paris
Ik kan er serieus wel een heel artikel aan wijden, en dan een artikel van twintig bladzijden. Disneyland is zo geweldig. Zo extreem geweldig. De attracties op zich zelf zijn super maar het park is ook gewoon heel erg mooi. Het park naast het hoofdpark - Walt Disney Studios - moet je ook zeker eens een keer bezoeken. 

NafNaf
NafNaf is een kledingwinkel, die tevens ook heel leuke sieraden hebben. Ik zal toegeven dat ik eigenlijk niet eens zeker weet of deze winkel alleen in Parijs zit, maar de winkel is het zeker waard om een keer een kijkje te nemen.

Er zijn nog duizend meer leuke plekjes in Parijs natuurlijk maar dit zijn mijn ultieme favorieten. 

Juuul






Geen opmerkingen:

Een reactie posten