zaterdag 2 mei 2015

Paris part III

Hee guys,

Donderdag - de laatste hele dag in Parijs - was serieus waar het leukste. Want we gingen naar Disneyland! En ondanks het verschrikkelijke %#@&*>## weer, was het geweldig, super, awesome met iedereen.

Ik was persoonlijk nog nooit in Disneyland geweest, dus ik keek mijn ogen uit. Je komt binnen en je weet gewoon niet wat je ziet. Het is zo mooi daar. Gelijk bij binnenkomst zagen we Donald Duck en tot ons grote verdriet ging hij net weg toen wij met hem op de foto wilden gaan.



We dachten: laten we maar gelijk met de meest heftige attractie beginnen. Welke dat is? De Space Mountain. Maar die was dicht. We baalden natuurlijk heel erg. Maar we zouden onze dag niet laten verpesten, dus we gingen in een of andere ruimte-simulator.

En dan was er ook nog onze reddende engel. De fast-ticket. Dat wil zeggen dat je je kaartje voor een apparaat houdt en vervolgens een ander kaartje terug krijgt met twee tijden er op. Tussen die twee tijden kun je dan de attractie in. Verschrikkelijk handig dus.


De achtbanen. Geweldig. Super geweldig. Heel extreem geweldig. We zijn in de Big Thunder Mountain, de Indiana Jones en de Aerosmith geweest. En alsjeblieft: mocht je ooit naar Disneyland Paris gaan, sla dan de Aerosmith alsjeblieft niet over, want die is absoluut geweldig. Je wordt afgeschoten en vervolgens ga je zo vaak over de kop dat je gewoon niet eens meer in de gaten hebt of je op de kop bent of niet. Freaking awesome dus.


Ik zal je niet opzadelen met beschrijvingen van alle attracties in Disneyland Paris dus ik ga alleen nog maar zeggen: ik heb een verschrikkelijk leuke dag gehad. 

En hier heb je nog even een kleine impressie van het weer:


Juuuul




Geen opmerkingen:

Een reactie posten