maandag 4 mei 2015

Dit wist je nog niet over mij

Hee hoi,

Het leek me tijd om voor de tweede keer een lijstje te maken met de nog onbekende feitjes over mij, althans voor jullie dan. Ik ga niet net als de vorige keer '50 dingen die je nog niet over mij wist' doen. Ik denk dat ik het dit keer maar hou bij 10 of zoiets.


1. Ik ben extreem Glee verslaafd. Bijna altijd staat er bij mij geen gewone muziek op, maar covers van Glee. Trouwens, nu ook.

2. Als ik tegen de zon in kijk knijp ik heeeel erg met mijn ogen. Ook als ik niet tegen de zon ik kijk trouwens, maar dan moet de zon wel heel fel schijnen. Dat is waarschijnlijk ook de reden waarom ik het liefst een zonnebril op zet als er een foto van me wordt gemaakt waarvoor het nodig is dat ik tegen de zon in kijk.

3. Ik speelde vroeger zeg maar non stop met mijn Nintendo DS. En dan was ik zeg maar vooral verslaafd aan Mario Kart en..... Barbie en de 12 dansende prinsessen.

4. Tot ongeveer een jaar geleden luisterde ik (bijna) alleen maar naar muziek van Little Mix. Inmiddels ben ik overgestapt op Fifth Harmony, Ed Sheeran, Lorde en *uiteraard* Glee.


5. Ik bekijk echt honderden telefoon hoesjes op internet maar uiteindelijk koop ik er maar een of nul. Ben ik de enige? Maar ook op sites van kledingwinkels zit er voor 200 euro in mijn winkelmandjes.

6. Ik heb eigenlijk niet eens zo extreem veel sieraden. Dit vooral omdat ik eigenlijk altijd mijn ketting van Brandy Melville draag en er is ook een paar oorbellen (maar twee euro!) waar ik verschrikkelijk aan gehecht ben.

credits naar de Brandy Melville ;)

7. Ik moest huilen toen Gandalf van de Lord of the Rings in deel 1 in een ravijn viel #lekkerrandom.

8. Van de zee kan ik echt helemaal gelukkig worden. Vooral als het heeeel hard waait of het zo warm is dat ik er in kan zwemmen, al zal ik eerlijk toegeven dat ik dat pas sinds 2 jaar fijn vindt.

9. Madeliefjes vind ik helemaal leuk. Ze zijn zo schattig, lief en van de leuke kettingen die ik er altijd van maakte als kind van 7 heb ik best wel leuke herinneringen.

10. Ik en mijn vriendinnen hebben extreem veel gĂȘnante foto´s van elkaar op onze telefoons en iPads en op Snapchat komen er dan ook regelmatig wat van die foto´s voor bij vliegen. En ik denk dat ik er toch echt de meeste heb verzameld door de drie middelbare schooljaren heen.

Juuul 



Geen opmerkingen:

Een reactie posten