maandag 11 mei 2015

Karpers, cornetto's en baby geiten

Hee hoi,

Gisteren was het moederdag (hopelijk niet nieuw nieuws - wow, veel ie's - voor jullie) en ik ging met mama en Niels (mijn broertje by the way) naar mijn lieve opa en oma in Apeldoorn. Zoals ik altijd krijg bij opa en oma (volgens mij stoppen alle opa's en oma's je altijd helemaal vol met lekker eten onder het motto: jullie moeten er nog van groeien) at ik gelijk toen ik daar kwam een cornetto - zover ik weet heeft mijn oma echt áltijd cornetto's in huis -. 's Middags gingen we ook nog even naar de kinderboerderij (ach, waarom ook niet) twee straten verderop.
Op de kinderboerderij waren ook deze lente (of nou ja, iets eerder) weer baby geitjes geboren. Ze waren inmiddels al weer iets groter (twee/drie maanden ofzo) maar nog steeds verschrikkelijk schattig. Hier een paar foto's waar je helemaal bij kan weg zwijmelen:




Ook liep er nog een megaaa ezel rond. Op de foto kun je zien dat hij ook daadwerkelijk mega was in vergelijking tot de vogel en de normale ezel.


Vervolgens kochten we voor 50 cent een bekertje vissenvoer voor de karpers, die blijkbaar erg hongerig waren. En het voeren zag er belachelijk raar en tegelijk komisch uit.


Na alle dieren gezien te hebben gingen we nog even rond varen op een van de vier persoons waterfietsen. En voordat we weg konden moest ik toch echt nog even een tweede keer knuffelen met de schattige geitjes.

Juuul





Geen opmerkingen:

Een reactie posten