dinsdag 5 mei 2015

I wish tag

Hee hoi,

Leuk dat je de moeite neemt om weer eens even een tag van mij te lezen. Ik weet niet hoe lang het geleden is dat ik mijn laatste tag postte, maar ik vond het wel weer eens tijd voor een nieuwe. Ik kwam deze tegen bij Vera (van veracamilla.nl) en vond hem zo leuk dat ik besloot 'm over te nemen. Dus klik vooral op verder lezen als je graag wil lezen over mijn wensen en dromen.


ALS JE ALLES ZOU MOGEN ZIJN, WAT ZOU DAN JE DROOMBAAN ZIJN?

Daar hoef ik niet eens over na te denken. Nee, echt serieus niet een seconde. Ik zou gelijk danser zeggen. Ik vind dansen geweldig, en dit de hele week door kunnen doen zou fantastisch zijn. Alleen als je hoort wat professionele dansers voor blessures hebben klinkt het een heel klein beetje minder uitnodigend, maar die paar schrammetjes, schaafplekjes en blauwe plekken schrikken mij niet af.

ALS JE EEN SUPEROVERDREVEN LUXE IETS ZOU MOGEN AANSCHAFFEN, WAT ZOU DAT DAN ZIJN?

Een eigen dansstudio denk ik, in een mega groot huis inclusief zwembad. Dat zou geweldig zijn. Eerlijk gezegd denk ik dat ik dat zwembad na twee jaar wel zat ben, maar die dansstudio: lijkt me fantastisch.

ALS JE EEN DAGJE OP ZOU MOGEN TREKKEN MET EEN FILM/SERIE KARAKTER, WIE ZOU DAT DAN ZIJN?

Ik denk dat ik voor Hanna uit Pretty Little Liars zou gaan. Lekker de hele dag alle leuke winkels in Amerika leeg kopen. Als ik genoeg geld had gehad voor een vliegticket had ik dat namelijk al lang gedaan. Maar ook met Katniss uit the Hunger Games zou ik best een dagje willen chillen. Lijkt me wel cool, met bijl en boog schieten.


ALS JE EEN LOCATIE MOCHT UITKIEZEN WAAR JE EINDELOOS NAARTOE GETELEPORTEERD ZOU KUNNEN WORDEN, WELKE PLEK ZOU DAT DAN ZIJN?

Een strand waar de zon altijd schijnt en het lekker warm is. Ik vind de zee/oceaan heel mooi, rustgevend en gewoon weg geweldig, al helemaal als het zo warm en zonnig is dat ik kan zwemmen en ook nog eens een mooi bruin kleurtje krijg.

ALS JE IETS DOOR ZOU KUNNEN BLIJVEN ETEN, ZONDER ER DIK OF MISSELIJK VAN TE WORDEN, WAT ZOU DAT DAN ZIJN?

Lastig. Ik vind pizza helemaal amazing, en dan vooral een pizza met tonijn of een pizza met mozzarella, tomaat en pesto, maar ik heb ook een enorm grote liefde voor bolognese chips, lasagne en pasta. Als ik écht zou moeten kiezen zou ik denk ik toch voor de pizza of misschien de bolognese chips gaan.


ALS JE EEN ANGST VAN JEZELF ZOU KUNNEN/MOGEN WEGNEMEN, WELKE ZOU DAT DAN ZIJN?

Mijn angst voor spinnen denk ik. Overal in elk huis en elke tuin zitten ze wel, dus dan kan je er maar beter niet te bang voor zijn toch? Ook heb ik een beetje hoogtevrees. Die hoogtevrees mag van mij ook wel verdwijnen.

ALS JE EEN SUPERPOWER ZOU KUNNEN HEBBEN, WAT ZOU DAT DAN ZIJN?

Ik zou wel heel graag super elastisch willen zijn. Gewoon grappig en handig met het dansen ;) Maar ook zou ik graag willen vliegen.

ALS JE ELK DIER ALS HUISDIER ZOU KUNNEN NEMEN, WELK DIER ZOU DAT DAN ZIJN?

Ik denk dat ik het gewoon bij een konijn of een cavia zou houden, hoewel een schattig, klein varkentje me ook wel leuk zou lijken. Of een papegaai, maar dan wel eentje die je echt serieus na praat.

Juuul




Geen opmerkingen:

Een reactie posten