donderdag 7 mei 2015

De ultieme playlist #2

Hoi,

Momenteel staat er zoveel leuke muziek in de tops 50 (geen idee of dit het juiste meervoud van top 50 is) dat ik het wel eens tijd vond voor een tweede ultieme playlist artikel. Ik heb al eens eerder zo'n bericht geschreven en eigenlijk ga ik jullie nu net als de vorige keer gewoon vertellen welke liedjes ik op dit moment het leukste vind.


- See you again - Wiz Khalifa ft. Charlie Puth
- Lean on - Major Lazer & DJ Snake
- Sledgehammer - Fifth Harmony
- Worth it - Fifth Harmony (Uhmm, Fifth Harmony addicted)
- Hungry - Dotan
- Stole the show - Kygo
- Sugar - Maroon 5
- King - Years & Years
- Are you with me (Radio edit) - Lost frequencies
- Hold back the river - James Bay

Misschien vindt je er iets aan of misschien doe je helemaal niets met dit lijstje, maar dit zijn mijn favorieten van dit moment.

Juuul

Geen opmerkingen:

Een reactie posten