donderdag 7 mei 2015

Four favourites

Hee guys,

Vandaag krijgen jullie mijn vier random favorieten van de laatste tijd te horen. Even voordat je gaat denken dat ik het geniale brein ben achter de Four Favourites, alle credits voor het idee gaan naar Jiami (lifesplash.nl). De Four Favourites zijn eigenlijk gewoon vijf dingen die ik momenteel helemaal leuk/geweldig/super vind. Lekker random dus.

FAVOURITE CANDY


Mijn absolute all-time favourites zijn sowieso snoep kersen of honingdropjes. Echt alle lof voor die dingen. Maar momenteel ben ik echt helemaal verslaafd aan colaflesjes. Ik vind cola smaak echt 100% geweldig, maar eigenlijk drink ik nooit cola want ik vind de combinatie van cola smaak met prik gewoon niet smakelijk. Vandaar dus dat ik wel de hele dag door colaflesjes kan zitten eten.

FAVOURITE SHOES
All-Stars!! Misschien ben ik het enige meisje maar eigenlijk heb ik helemaal niet zo veel schoenen. Maar van de paren die ik heb zijn deze all-over zwarte All Stars mijn favoriet. Ze lopen zo lekker en de kleur is serieus ideaal want het past echt overal bij.

FAVOURITE DRINK


Als je mijn blog al leest vanaf het begin dan weet je wel dat ik depressief zou worden als Starbucks failliet zou gaan. Mijn favoriete drankje van dit moment komt dan ook van de Starbucks: de Refresha Cool Lime. Het is een soort limonade met een groene thee extract geloof ik. En het is belachelijk lekker. Maar (sorry Refresha) mijn favoriet is en blijft de Frapuccino Caramel. 

FAVOURITE JEWELRY


Bij de Brandy Melville in A'dam kocht ik deze ketting waar ik ietwat gehecht aan ben. Eigenlijk vind ik oorbellen veel leuker maar aangezien ik niet zo goed tegen oorbellen kan is deze ketting mijn favoriete sieraad. En - ik weet eigenlijk niet of kettingen wel lekker kunnen zitten - hij zit ook nog eens lekker. En hij was niet duur. Een logische favoriet dus.

Juuul









Geen opmerkingen:

Een reactie posten