donderdag 14 mei 2015

Mevrouwtje levensgenieter

Momenteel geniet ik best wel van het leven. Begrijp me niet verkeerd, want dit klinkt vrij diepzinnig, maar ik ben momenteel gewoon heel vrolijk. En natuurlijk heb ik ook soms wel eventjes een dipje, maar op dit moment zijn er erg veel kleine geluksmomentjes. En vandaag som ik die leuke momentjes die me helemaal blij kunnen maken op.

Lieve en opvrolijkende snapchats krijgen van lieve mensen op de saaie maandagochtend onder Frans - Perzik/passievrucht smoothies drinken bij de McDonalds met de allerliefste moeder van de wereld - Na een geweldige dansopleiding training op zaterdag ochtend onder mijn verschrikkelijk zachte oudroze fleecekleed op de bank kruipen met een John Green boek en Fifth Harmomy muziek - Er achter komen dat ik een heel goed cijfer heb gehaald voor een repetitie - Baby geitjes en Franse hangoren aaien op de kinderboerderij met heel lieve nichtjes en een heel lieve oma - YouTube filmpjes van Jiami, Teske en Mascha kijken met een citroencornetto van de Aldi - Mijn nieuwe spijkerjasje kunnen dragen omdat het buiten langzaam aan steeds lekkerder weer begint te worden - Deze week maar drie dagen naar school hoeven en als kers op de taart ook nog eens helemaal geen toetsen hebben - Ontdekken dat er veel meer geld op mijn rekening staat dan ik dacht - Wind mee hebben op de fiets, ondanks dat ik maar 5 minuten nodig heb om bij school te komen - Een geweldig recept vinden voor milkshakes die ik eerlijk gezegd nog niet gemaakt heb - Uitvinden dat mijn MaxFactor mascara bijna op is als excuus om nieuwe te kopen - Kunnen zitten in de trein naar de dansopleiding in plaats van moeten staan in het veel te kleine halletje bij de deur -  Doordeweeks om 6:30 wakker worden en daarna nog lekker een halfuurtje doorslapen - Verschrikkelijk gezellige feestjes met de hele familie.

Juuul 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten