maandag 23 februari 2015

30 dingen die je niet over mij weet

Hee,

Vandaag ga ik jullie 30 dingen vertellen over mij die jullie hoogstwaarschijnlijk niet weten. Als je me niet kent en je komt hier op mijn kleine stukje internet terecht weet je sowieso waarschijnlijk niets over mij, dan is dit helemaal leuk dus. Ik ga maar snel beginnen, het zijn tenslotte wel 30 dingen 😉.

  1. Dit idee om 30 dingen te vertellen komt van Jiami, een youtuber, die ik erg veel kijk.
  2. Ik ben zeg maar verslaafd aan pizza met tonijn, maar vind het tegelijk ook best wel stinken.
  3. Ik gebruik veel te veel emoji's (voor het geval je dit niet weet: dit zijn de smiley's van o.a Apple en WhatsApp).
  4. Ik vind desserts maken heeeel leuk.
  5. Ik ga later waarschijnlijk de studie Communicatie- en Informatiewetenschappen doen.
  6. Ik wil heel graag een keer verstoppetje spelen in de Ikea.
  7. Hawaii is het land waar ik mijn hele leven al een keer naar toe wil.
  8. Ik luister echt non-stop naar muziek.
  9. Ik heb een heeeel grote familie.
  10. Ik heb een verslaving voor frikandelbroodjes.
  11. Er staan veel te veel body lotions in mijn kast.
  12. Ik draag liever rokjes dan broeken.
  13. 30 dingen bedenken is moeilijk, ik loop nu al helemaal vast.
  14. Twee vlechtjes (en dan vooral ingevlochten) vind ik super leuk staan, bij wie dan ook.
  15. Ik ben ongeveer 1.60 meter.
  16. Ik ben 30 juli jarig, midden in de zomervakantie dus.
  17. Ik heb een blokjesbeugel.
  18. Mijn broertje is twee jaar jonger dan ik.
  19. Ik ben pittig verslaafd aan oreo's.
  20. Ik lus geen koffie, maar Starbucks is liefde.
  21. Over het algemeen eet ik brood als ontbijt, maar soms cornflakes met yoghurt.
  22. Ik hou van spinazie a la creme.
  23. Toen ik 10 was, was ik in de zomer non-stop aan het eenwieleren.
  24. Ik vind skateboards, longboards en pennyboards zooo leuk.
  25. Ik ga graag op vakantie naar de zee.
  26. Nagellak heb ik bijna nooit op, want ik krab het er toch af.
  27. Ik krul vaak mijn haar, want ik vind mijn haar gekruld heel mooi.
  28. Van mijzelf heb ik blond, stijl haar.
  29. Ik gebruik vaak 4 elastiekjes of meer omdat ik denk dat mijn staart anders toch helemaal uit zakt.
  30. Ik ben een klein beetje verslaafd aan Instagram en Snapchat.
Nou, dit waren de 30 feitjes over mij. Ik hoop dat je het leuk vond om dit te lezen. Zie jullie de volgende keer,

Juuul

Geen opmerkingen:

Een reactie posten