dinsdag 24 februari 2015

Grote liefde voor Hema ❤️❤️

Hee,

Als je ooit de Hema uitgelopen bent zonder iets te kopen: bravo. Ik kan het niet. Van stempels tot body lotions en van schoolspullen tot vestjes. Ongeveer de helft van mijn spullen, en dan vooral schoolspullen, komen van de Hema. Alleen de kleurtjes vind ik al geweldig. Maar toch, stiekem, haat ik Hema, want ze maken me blut ;).

Ik bedoel, kijk eens even naar bijvoorbeeld de washi tape (even googelen;) . Alleen de leuke kleurtjes en patronen maken toch al dat je gelijk jaar de winkel wil rennen om dit even te kopen? Ook valt de prijs van de Hema me erg mee. Voor de kwaliteit al helemaal :).

Ook wordt ik altijd helemaal happy van de 'onzin' spullen van de Hema. Van die dingetjes waar je niet veel mee doet maar er toch heel blij van wordt. Zoals bijvoorbeeld het 'blik vol geluk'. Allemaal uitspraken over geluk en blijheid in een blikje. 'Geluk is weten dat er nog taart over is, wacht niet op een goede dag maar maak er een en don't worry but be happy.' Hier wordt je toch blij van? En zo merk je wel, geluk zit in de kleine dingen, bij mij vooral in de kleine Hema dingen ;)

Juuul

Geen opmerkingen:

Een reactie posten