woensdag 25 februari 2015

Challenge: laatste dag op aarde

Hee,

Ik zat wat blogs te lezen van anderen en zag toen op een blog waar ik via via op terecht kwam een leuke challenge. Namelijk de laatste dag op aarde challenge. Dit klinkt misschien heel spectaculair maar het wil zeggen dat je met de volgers van je blog deelt wat je zou doen als dit je laatste dag op aarde was. Ik zou het wel weten.

Lots of Starbucks
Na mijn vorige blogpost waarschijnlijk niet geheel onverwacht, maar ik zou de laatste dag op aarde niet graag door brengen zonder minstens twee Frappucino's en een Hot Chocolate van Starbucks, en als ik er dan toch ben, kan ik Starbucks net zo goed even overtuigen dat mijn woonplaats toch echt een Starbucks nodig heeft (daar doe ik mijn beste vriendinnen ook een groot plezier mee).

Many lovely people
Ik zou de laatste dag op aarde ook niet graag doorbrengen zonder mijn familie en vrienden. Want wat is er nou belangrijker dan een beetje liefde en vriendschap in je leven. En als ik dan toch van die laatste dag ga genieten, dan liever met de liefste mensen uit mijn omgeving.

Shopping
Shoppen is een van mijn favoriete bezigheden, dus waarom niet gewoon je bankrekening plunderen en Amsterdam of Den Haag onveilig maken? Na je laatste dag op aarde heb je dat geld toch niet meer nodig. Maar om mijn vrienden en familie dan toch nog een erfenis na te laten zal ik nog iets van mijn geld op mijn rekening laten staan. Zoveel hou ik van ze.

Dance a lot
Dansen is de leukste sport die er bestaat. En dan kan je misschien wel denken: dansen is helemaal geen sport. Maar ik ben van mening dat het dat wel is. Dus goeie muziek op en dansen maar die laatste dag op aarde.

Bloggen
Op de laatste dag op aarde zou mijn toetsenbord hoogstwaarschijnlijk ontploffen omdat ik er die dag mega veel op zou tikken. Want ook bloggen is toch iets dat ik op mijn laatste dag op aarde niet zou willen missen.

Natuurlijk hoop ik dat die laatste dag op aarde nog lang niet komt voor mij. Maar als ie dan toch een keer mocht komen, zo zou ik 'm graag doorbrengen.

Juuul

Geen opmerkingen:

Een reactie posten