dinsdag 24 februari 2015

Starbucks ; pretty close to heaven ❤️

Hee,

Als ik iets zou moeten noemen, wat bijna synoniem zou kunnen zijn met de hemel zou dat hoogstwaarschijnlijk Starbucks zijn. Voor het geval je niet weet wat Starbucks is: een Coffee Company. Ik kan dan ook erg depressief worden van het feit dat de dichtstbijzijnde Starbucks veertig minuten en €20 euro met het openbaar vervoer bij mijn woonplaats vandaan is. En dat Parijs wel 51 Starbucks stores heeft. Ik bedoel, een Starbucks Store naar het noorden van het land (Friesland) dat zou geweldig zijn. Van die 51 kan Parijs er toch vast wel een of twee missen?


Nu moet ik toegeven dat ik koffie eigenlijk helemaal niet zo lekker vindt. Maar Starbucks? Pretty amazing. Hier een lijstje van mijn favorites:

- Caramel Frapuccino. De perfecte ijskoffie (nog lekkerder dan die van de Hema) met slagroom en caramelsaus. Alleen het recept om het zelf te maken heb ik nog niet gevonden :(. Iemand misschien een linkje?
- Honey and Almond Hot Chocolate. De lekkerste chocolademelk die ik ooit gehad heb. En dat meen ik. Ik vind het dan ook zeer spijtig dat dit een tijdelijk drankje was. Erg jammer.
- Caramel Macchiato. Dit is echt de lekkerste van de Starbucks Discoveries (zijn in de supermarkt verkrijgbaar!). De combinatie van de koffie en de caramel is zo lekker dat ik nu ik dit schrijf al zit te watertanden.

Zelf Starbucks maken is ook wel een aanrader. Natuurlijk niet zo lekker als de echte, maar ook zeker de moeite waard. Dus check even Popsugar.com voor het recept van de Chocolate Chip Brownie Frappucino *.

De les van vandaag (niet dat er überhaupt levenslessen aan mijn blogposts zitten, maar nou en) is: mocht je ooit een Starbucks tegenkomen, neem de moeite om even binnen te stappen en zo'n geweldige Frappucino of zo'n overheerlijke Latte met een smaakje te scoren.

Juuul

* http://www.popsugar.com/food/Starbucks-Secret-Menu-Frappuccinos-34888742

Geen opmerkingen:

Een reactie posten