donderdag 26 februari 2015

Muffins, washi tape en een hoop creativiteit

Hee,

Nu ik dit schrijf lig ik op de bank met de tv én muziek aan, een glas Dubbel Friss naast me en mijn warmste trui aan. Maar het is vakantie, dus het mag. Dit is ongeveer wat ik gisteren ook deed. En maandag toevallig ook. O ja, zondag deed ik ook zoiets. Maar om jullie toch te laten denken dat ik iets ondernomen heb deze vakantie hier a little journal.

Maandag was waarschijnlijk nog mijn actiefste dag. Ik fietste 's ochtends naar de Hema om mezelf weer even blut te kopen aan washi tape en letter stickers. Ik kocht een smoothie bij Fresh 'n Fries en plofte weer neer op de bank met mijn washi tape. Even creatief doen. Ik maakte een soort 'aftelkalender' want zaterdag ga ik eindelijk na lang wachten met mijn beste vriendin naar Billy Elliot. Daarna besloot ik gewoon maar weer de vakantiemodus aan te zetten en besteedde ik de rest van mijn dag met het kijken van Pretty Little Liars en het lezen van tijdschriften.


Gisteren deed ik weer helemaal niets. Nou ja, ik keek tv-series en las boeken. Maar onthou: zolang je niets doet, doe je ook niets fout.

Vandaag was ik pas half 11 wakker, wat vrij laat is voor mijn doen. Ik at wat Honey Loops en leerde wat voor Spaans. Alweer lekker actief dus. Daarna maakte ik muffins, die uiteindelijk pittig lekker geworden zijn. Alleen kan ik me best wel ergeren aan het feit dat ze je beloven dat er 12 muffins uit een pak gehaald kunnen worden maar het er toch maar 10 worden. Maar ik doe het ervoor, want ze zijn wel altijd lekker.

Dus, ik ga nu maar weer verder met mijn serie en blijf de seconden tot zaterdag aftellen.

Juuul


Geen opmerkingen:

Een reactie posten