donderdag 19 februari 2015

Body Shop verslaafd

Hee,

Zoals er ook in mijn 'persoonlijke informatie' staat ben ik pittig verslaafd aan the Body Shop. Nou ben ik ook vrij depressief over het feit dat wij in onze woonplaats geen Body Shop hebben. Ik kan dan ook niet de Body Shop inlopen en er uit komen zonder iets gekocht te hebben. En vaak zijn dat dan ook niet één of twee producten, maar een stuk of vier. Nu kan ik niet ontkennen dat ik heel erg verslaafd ben aan body lotions en douchegel, maar nou en.

Mijn favoriete producten van dit moment (niet denken dat ik eens een of andere professionele beautyblogger ga worden hoor, ik vind het gewoon leuk om te vertellen) zijn:


Deze glazed apple bath jelly. Het spul zelf ziet er best wel smerig uit, dat moet ik toegeven. Maar het ruikt heerlijk, er komen veel bubbels door in je water (geweldig ;) en je huid wordt er heel erg zacht van.













Deze raspberry shower gel is misschien nog wel mijn grootste favoriet van dit moment. Ik hou heel erg van frambozen dus dit product is zeg maar vrij perfect voor mij. Ik vind dit zoooo lekker ruiken! Ook wordt je huid er lekker zacht van, net als bij de glazed apple bath jelly.





Deze vineyard peach body butter ruikt ook lekker. Persoonlijk vindt ik deze geur minder lekker dan de frambozen en de appel, maar deze is ook echt goed. Ik kocht deze body butter bij de Body Shop in Amsterdam en ben er zeer tevreden over.

















Dit is de laatste favoriet van mijn Body Shop producten. Deze sweet lemon lip butter vindt ik erg lekker ruiken. Je moet wel echt van citroen houden, maar gelukkig doe ik dat ook. Ook smaakt hij erg lekker, wat ik persoonlijk erg belangrijk vind bij lippenbalsem.

Ik hoop dat je genoten hebt van het kijken naar mijn favoriete Body Shop producten. 'K zie je de volgende keer,

Juffrouw Onbekend

Geen opmerkingen:

Een reactie posten