maandag 23 februari 2015

De perfecte invulling van een regenachtige dag

Hee,

Ik ben pittig blij, want het begint hier in de lage landen eindelijk een beetje mooier weer te worden! Al die regen van vorige maand, je zou dr bijna depressief van worden. Maar als het dan toch regent, wat doe je dan? Binnen blijven ofcourse.

De perfecte invulling van een regenachtige dag *
Op regenachtige dagen slaap ik het liefst tot 11 uur uit. Over het algemeen slaap ik nooit tot heel laat, maar op een regenachtige dag vind ik het niet bepaald uitnodigend om mijn bed te komen. Vaak pak ik dan als ik wakker word mijn iPad er bij om even een aflevering Pretty Little Liars te kijken. Of twee. Of drie. Daarna maak ik een beetje aardbeienthee (mijn favoriet!) of warme chocomel. Vaak bel ik daarna een van mijn vriendinnen, omdat het tenslotte gezelliger is om samen binnen te zitten. Na het middageten stop ik dan vaak even een dvd'tje in de dvd-speler. Op regenachtige dagen vind ik films als Frozen of Despicable Me het leukst, gewoon vanwege het leuke sfeertje. Als de film is afgelopen is het meestal ongeveer 4 uur. Als ik alleen ben pak ik er dan nog even een boek bij en ga nog even lezen. Met vriendinnen pruts ik vaak een beetje met make-up of iets in die richting.
Als je op een regenachtige dag dan toch de drang krijgt om even naar buiten te gaan, doe dan een leuk zonnedansje met je regenlaarzen aan en hoop dat de zon snel weer terug komt.
* Ik wil niet zeggen dat dit altijd mijn invulling van een regenachtige dag is, maar dit vind ik wel echt de ideale regenachtige dag :).

Hier nog een paar leuke filmtitels die je misschien kan kijken op een regenachtige dag of gewoon zaterdagavond of misschien gewoon op een zonnige dag:
- Frozen. Ik vind dit zeg maar officieel de leukste Disney film die er bestaat, en ook is het nog eens een film die je met het hele gezin kan kijken, want bijna iedereen vind 'm leuk.
- Brave en Despicable Me zijn ook echt heel leuke familiefilms (Disney).
- The Proposal is een film die ik zelf ook echt geweldig vind.
- The Hunger Games (maakt niet uit welk deel, ze zijn allemaal leuk) is ook een leuke film, maar je moet wel echt houden van actie in films.
- De andere Disney films zijn natuurlijk ook echte aanraders, daar ben je nooit te oud voor.

Ik hoop dat je genoten hebt van het lezen en hopelijk tot de volgende keer,

Juuul


Geen opmerkingen:

Een reactie posten